Skogen

När Daniel kom hem passade jag på att gå ut i skogen med Mimmi för att få lite egentid och chans att pusta ut. Misstro mig inte, det är helt underbart att gå hemma med André på dagarna, men vissa dagar behöver man bara få den där lilla stunden för sig själv då man kan få släppa bebisbubblan.

Innan André kom så va det bara jag och Mimmi på promenaderna, så jag tycker det är viktigt också för hennes skull att ibland bara kunna få komma ut hon och jag. Och det finns ju absolut ingen bättre plats att umgås på än i skogen, och det va helt underbart.. Den friska luften, ljuset som letade sig in mellan trädtopparna, färgerna, ja allt. 


Fina älskade hund, mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback